Companii

JTI, numărul doi pe piaţa de ţigarete, îşi schimbă şeful

foto: Lucian Tudose

Autor: Adelina Mihai

14.01.2013, 13:47 1110

Producătorul de ţigarete JTI, cu afaceri cumulate de peste un miliard de euro în 2011, are un nou general manager pentru business-urile din România, Moldova şi Bulgaria. Charlie Cunningham-Reid, un executiv care are o experienţă de 11 ani în cadrul companiei, vine în locul lui Neil Coupland, cel care a condus operaţiunile din România din septembrie 2008 şi care a preluat conducerea JTI în Polonia.

Cunningham-Reid a venit în România în 2012, ca Vice President, Head of C&TM (Consumer & Trade Marketing), anterior ocupând poziţia de General Manager al JTI Bulgaria. El şi-a început cariera în industria muzicii, la Virgin Retail Ltd, după care a fost patru ani Business Manager la Worldwide Brands Incorporated (WBI), în Marea Britanie.

Principalii competitori ai JTI (producătorul ţigărilor Camel), companie care are peste 1.000 de angajaţi pe piaţa locală, sunt British American Tobacco (producătorul ţigărilor Kent) şi Philip Morris (producătorul ţigărilor Marlboro), care formează o piaţă de peste 3 miliarde de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO