Companii

Ion Codreanu, masterfrancizat al brandului de ciocolată Leonidas: Apetitul pentru produsele premium este în creştere, vânzările sunt mai mari cu 30% în S1 2019

Ion Codreanu, masterfrancizat al brandului de ciocolată Leonidas

Ion Codreanu, masterfrancizat al brandului de ciocolată Leonidas

Autor: Mirabela Tiron

12.07.2019, 19:28 319

Consumul de ciocolată în România este relativ scăzut comparativ cu cel de pe alte pieţe, ridicându-se la circa 2,2-2,5 kilograme per capita.

Ion Codreanu, masterfrancizat al brandului de ciocolată belgiană Leonidas în România, spune că apetitul pentru produsele premium este în creştere şi că vânzările reţelei pe care o conduce sunt mai mari cu 34% în prima jumătate a acestui an faţă de perioada similară a anului trecut.

„Apetitul pentru produsele premium din cio­colată este în creştere. Vânzările pe ma­ga­zinele din Bucureşti au fost mai  mari cu 34%, iar pe toată reţeaua cu 30% în primul se­mes­tru din acest an“, a spus pentru ZF Ion Codrea­nu, unul din cei doi antreprenori care deţin masterfranciza Leonidas pe plan local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO