Companii

INTERVIU. Richard Hodul, CEO al grupului Sportisimo: România este o piaţă de top pentru noi, unde suntem departe de a ne fi încheiat misiunea

Richard Hodul, CEO al Sportisimo: România, Cehia şi, în general, ţările care nu au adoptat euro se confruntă cu o inflaţie mai ridicată. Iar asta face ca pentru zona de retail, pentru modă, lucrurile să nu fie facile. Totuşi, noi am crescut peste estimări.
Post-COVID lumea se schimbă şi nu mai putem vorbim despre normalitate. Trebuie să ne adaptăm.

Richard Hodul, CEO al Sportisimo: România, Cehia şi, în general, ţările care nu au adoptat euro se confruntă cu o inflaţie mai ridicată. Iar asta face ca pentru zona de retail, pentru modă, lucrurile să nu fie facile. Totuşi, noi am crescut peste estimări. Post-COVID lumea se schimbă şi nu mai putem vorbim despre normalitate. Trebuie să ne adaptăm.

Autor: Cristina Roşca

27.09.2023, 17:45 125

♦ Retailerul de echipamente sportive Sportisimo, originar din Cehia, este prezent pe şase pieţe, dintre care cele mai mari ca dimensiune a reţelei sunt Cehia, Slovacia şi România

♦ Pe fiecare dintre aceste două pieţe din urmă, compania are peste 50 de magazine

♦ Sportisimo a încheiat anul trecut cu afaceri de 236 mil. lei, plus 13,4%.

Retailerul de echipamente sportive Sportisimo, prezent local din 2015, are în plan să continue dezvoltarea pe piaţa din România, pe care o consideră a fi una dintre cele mai importante pentru grup. Totuşi, compania nu şi-a setat o anumită ţintă când vine vorba de mărimea reţelei, optând mai degrabă pentru a analiza an de an situaţia.

„Din punctul de vedere al dimensiunii geografice şi al populaţiei, România este o piaţă de top pentru noi, unde suntem departe de a ne fi încheiat misiunea. Totuşi, nu pot să înaintez cifre exacte referitoare la numărul de magazine noi pe care intenţionăm să le deschidem, pentru că nu lucrăm cu acest gen de previziuni. Facem ce ţine de noi şi ne dezvoltăm în funcţie de ce spaţii găsim. Cel mult ne uităm la ce vom face anul următor, dar nici aici nu putem bate în cuie nişte cifre pentru că ele pot fi influenţate de varii motive“, spune Richard Hodul, CEO al grupului Sportisimo, orginar din Cehia.

Executivul a preluat funcţia actuală în urmă cu circa un an, după ce mai bine de două decenii a lucrat pentru compania Tchibo, activă pe piaţa cafelei. Ultima poziţie deţinută a fost aceea de general manager pentru Europa Centrală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO