Companii

INTERVIU. Marco Hossl, CEO-ul Kaufland România: E loc de mai mult de 200 de magazine Kaufland pe piaţa locală. România s-a dezvoltat foarte bine şi văd potenţial şi în oraşe mai mici. În 2021 sunt bugetate cel puţin zece deschideri, iar ritmul va fi menţinut şi în următorii ani

Marco Hossl, CEO-ul Kaufland România: Noi suntem optimişti pentru business în 2021. Suntem agresivi cu preţurile în campanii şi continuăm expansiunea. În fiecare an ne planificăm mai mult.

Marco Hossl, CEO-ul Kaufland România: Noi suntem optimişti pentru business în 2021. Suntem agresivi cu preţurile în campanii şi continuăm expansiunea. În fiecare an ne planificăm mai mult.

Autor: Cristina Roşca

12.04.2021, 19:15 515

♦ În prezent, lanţul german de hipermarketuri are peste 140 de unităţi în România ♦ În 2021 sunt bugetate cel puţin zece deschideri, iar ritmul va fi menţinut şi în următorii ani ♦ De altfel, compania caută în permanenţă terenuri noi, pe care le cumpără în vederea expansiunii viitoare.

Grupul german Kau­fland, liderul comer­ţului local după cifra de afaceri din 2019, ultimul an pentru care există date publice, are un buget de investiţii pentru România de peste 375 mil. euro în 2021, acesta fiind un nivel record pentru cei 16 ani de prezenţă locală. Spre comparaţie, anul trecut nemţii au investit circa 300 mil. euro, iar în 2019 suma a fost de 200 mil. euro.

„Bugetul de investiţii pentru 2021 va fi mai mare de 375 mil. euro. Investim în special din profitul obţinut şi mai puţin din credite. Banii vor merge către achiziţia de terenuri, către modernizarea magazinelor existente, dar şi către deschiderea unor unităţi noi şi dezvoltarea logisticii. În fiecare an cumpărăm mai multe terenuri şi ne extindem, astfel că avem un buget tot mai mare pentru investiţii“, spune Marco Hossl, CEO-ul Kaufland România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO