Companii

Interviu. Adrian Ariciu, CEO al Metro România: Consumatorul e mai cumpătat în achiziţia de alimente, iar la produse nealimentare există o scădere. Dacă nu avem grijă de consum, vom avea provocări şi mai mari. Metro România a obţinut anul trecut afaceri de 9,4 mld. lei, cu 28,3% mai mari decât în 2021

Adrian Ariciu, CEO al Metro România: Consumatorii se aşteaptă la noi creşteri de preţuri şi din cauza asta caută modalităţi noi prin care să îşi adapteze coşul. Totuşi, am remarcat că nu renunţă la două atribute - la brandul preferat în anumite categorii de produse şi la experienţa de cumpărare.

Adrian Ariciu, CEO al Metro România: Consumatorii se aşteaptă la noi creşteri de preţuri şi din cauza asta caută modalităţi noi prin care să îşi adapteze coşul. Totuşi, am remarcat că nu renunţă la două atribute - la brandul preferat în anumite categorii de produse şi la experienţa de cumpărare.

Autor: Cristina Roşca

04.07.2023, 00:07 122

Este al doilea cel mai alert ritm de creştere din comerţul modern şi este un avans like for like, dat fiind că grupul nu a deschis magazine noi Metro este activ pe segmentul cash&carry, adică se adresează companiilor, nu clienţilor finali, având local o reţea de 30 de magazine.

Adrian Ariciu, CEO al Metro România, spune că este foarte important să fie pro­tejată puterea de cum­pă­rare a populaţiei şi implicit şi consumul privat, care este unul dintre principalele motoare ale economiei, dat fiind că altfel, în cascadă, pot apărea probleme mai grave.

„Consumatorii se aşteaptă la noi creşteri de preţuri şi din cauza asta caută modalităţi noi prin care să îşi adapteze coşul. Totuşi, am remarcat că nu renunţă la două atribute - la brandul preferat în anumite categorii de produse şi la experienţa de cumpărare. La nivel general, vedem migraţie spre produse mai ieftine, spre mărci proprii sau produse la promoţie.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO