Companii

Interbrands ajunge in doi ani la un miliard de euro

08.11.2006, 18:55 32

Interbrands, cea mai mare companie de distributie a bunurilor de larg consum, va ajunge la o cifra de afaceri de peste 710 mil. euro in acest an, in crestere cu aproximativ 17% fata de anul trecut, si prognozeaza trecerea pragului de un miliard de euro la orizontul anului 2009.
"In doi ani estimez ca vom depasi valoarea de un miliard de euro cifra de afaceri", a declarat Rand Sherif, managerul general Interbrands Marketing&Distribution.
Compania a inregistrat rate de crestere anuale de peste 10% in ultimii cinci ani, pe baza unei dezvoltari organice. Evolutia companiei a fost influentata intr-o mare masura de parteneriatele strategice incheiate cu unii dintre cei mai mari producatori de bunuri de larg consum de pe piata.
"Motorul cresterii companiei de-a lungul anilor a fost cererea tot mai mare de branduri internationale lideri pe segmentul lor, pe care le avem in portofoliul de produse distribuite", a comentat Rand Sherif.
Interbrands a intrat pe piata odata cu producatorul american Procter&Gamble, care a fost primul sau partener, in anul 1993. Ulterior, alti jucatori mari pe diferite segmente de piata au intrat pe lista furnizorilor Interbrands, printre care British American Tobacco, Gillette (care a fuzionat recent cu P&G), Orkla Foods, Nestle si Kotanyi.
Cu toate acestea, Interbrands a hotarat in acest an extinderea portofoliului de produse distribuite prin intrarea pe noi segmente de piata, bauturile energizante si produsele de panificatie si morarit. Cele doua parteneriate recent semnate cu producatorii Rockstar (Statele Unite), respectiv Pambac, se aliniaza strategiei companiei de consolidare pe segmentul alimentar, potrivit lui Rand Sherif.
Interbrands Marketing & Distribution este in prezent a 12-a mare companie privata din Romania, dupa cifra de afaceri realizata anul trecut, si este una dintre cele mai mari companii din grupul sau. Interbrands Marketing & Distribution face parte din Sarkis Group International, o afacere apartinand familiei Sarkis, cu sediul central in Beirut, capitala Libanului. Grupul mai este prezent pe pietele din Bulgaria, Cipru, Belarus, Emiratele Arabe, Liban, Rusia.
Piata serviciilor de distributie a bunurilor de larg consum este in prezent dominata de companii mari precum Interbrands, Transilvania General Import-Export (apartinand grupului European Food&Drinks), Top Brands Distribution sau Aquila Group, insa numarul firmelor mici de distributie, locale sau regionale, este mult mai mare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO