Companii

Intarzierea primei de casare scade vanzarile Renault

03.08.2006, 19:19 13

Compania Renault Nissan Romania, importatorul marcilor Renault si Nissan pe piata locala, a inregistrat, in primele sapte luni ale anului, vanzari inferioare aceleiasi perioade a anului trecut pentru marca Renault, in timp ce vanzarile pentru Nissan au crescut.
"Programul primei de casare s-a aplicat cu trei luni mai tarziu fata de anul trecut, fapt ce a afectat rezultatele pe primele sapte luni, in special ale marcii Renault", au declarat reprezentantii companiei.
Obiectivul companiei pentru acest an este mentinerea nivelului de anul trecut, cand au fost vandute, potrivit statisticilor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), 24.474 automobile Renault. "Pentru Nissan ne propunem in acest an vanzari de 3.000 de unitati". Anul trecut au fost livrate peste 2.100 de unitati Nissan.
Renault a ramas si in acest an cea mai vanduta marca de import, modelul cu cele mai mari vanzari fiind Renault Clio Symbol, cu 6.575 unitati. Alte modele cu vanzari importante in primele sapte luni au fost Megane Sedan, cu aproape 3.000 de unitati, si Clio 3, cu 790 de unitati.
Nissan, marca japoneza importata de companie, a inregistrat o crestere importanta (37%), de la circa 1.100 de unitati in primele sapte luni din 2005, la 1.515 unitati, in acelasi interval din 2006.
Cel mai bine vandute modele Nissan au fost Primera, cu 443 de unitati, Almera, cu 368 de unitati, si Navara, cu 223 de unitati.
Renault Nissan Romania controleaza pe piata locala activitatea a 35 de dealeri Renault si a 23 de dealeri Nissan si isi propune pentru acest an extinderea retelei, potrivit oficialilor.
Piata autovehiculelor de import a inregistrat in primele sase luni ale anului o crestere importanta, de 31,8%, fata de aceeasi perioada a anului trecut, depasind pragul de 58.000 de unitati vandute, potrivit APIA.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO