Companii

Încă un brand de cosmetice şi parfumerie de lux pariază pe un butic monobrand: Brandul franţuzesc Guerlain, aflat în portofoliul gigantului LVMH, deschide un magazin propriu în România

Deschiderea buticului Guerlain are loc la scurtă vreme după ce Dana Petcu, executivul care a condus mai bine de un deceniu operaţiunile Parfums Christian Dior în România, a devenit general manager pentru hubul din Europa de Est la Guerlain.

Deschiderea buticului Guerlain are loc la scurtă vreme după ce Dana Petcu, executivul care a condus mai bine de un deceniu operaţiunile Parfums Christian Dior în România, a devenit general manager pentru hubul din Europa de Est la Guerlain.

Autor: Cristina Roşca

07.10.2022, 18:40 1907

Până acum, brandul era adus local de compania Cosrom Cosmetics, care se ocupă şi de distribuţia cosmeticelor şi parfumurilor Chanel Acum, dezvoltarea se va face, conform datelor ZF, direct.

Brandul francez de cosmetică şi parfumerie Guerlain, ce are o istorie de aproape două secole, va deschide primul său butic monobrand în Ro­mânia. Marca istorică se află în pre­zent în portofoliul gigantului din do­me­niul luxului LVMH, ce mai deţine, printre altele, în România, şi mono­bran­dul Louis Vuitton, dar şi reţeaua de magazine de produse cosmetice Sephora. Odată cu această deschide­re, Guerlain devine cel mai nou nume din industria cosmetică de lux ce mi­zează şi pe un magazin propriu în România, pe lângă operaţiunile de distribuţie către unităţi partenere.

Chanel, Dior, YSL sau Armani Beauty sunt doar câteva dintre mărcile care au mizat, la rândul lor, pe acest model de business. Toate aceste buticuri sunt amplasate în centrul comercial Băneasa Shopping City.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO