Companii

Home Delivery, divizia de livrări la domiciliu a Gebrüder Weiss a înregistrat o creştere de 85% a cifrei de afaceri

Segmentul de Home Delivery este orientat către livrarea la domiciliu a comenzilor de tip cargo, adică între 25 şi 45 kg.

Segmentul de Home Delivery este orientat către livrarea la domiciliu a comenzilor de tip cargo, adică între 25 şi 45 kg.

Autor: Miruna Diaconu

03.03.2021, 17:15 188

♦ În 2018, compania de transporturi Gebrüder Weiss a lansat în România serviciul de livrări la domiciliu, axat pe comenzile de marfă tip cargo, numit Home Delivery.

Home Delivery, divizia de livrări la domiciliu care se focusează în special pe co­menzile de marfă tip cargo, a înre­gis­trat anul trecut o creştere a cifrei de afaceri de 85% faţă de anul anterior. Totodată, numărul de expedieri a fost cu 123% mai mare, adică au înregistrat peste 130.000 de transporturi.

Creşterea vine pe fondul cererii foar­te mari venite din zona comerţului on­line, astfel, mulţi oameni au început pro­iecte de reamenajare a casei, lucru care a dus la o creştere semnificativă a co­men­zilor pe segmentele de bricolaj, ma­teriale de construcţii, electrocasnice şi mobilier.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO