Companii

Herghelegiu, elefant.ro: Segmentul fashion va repezenta 40-50% din afaceri anul viitor

Herghelegiu, elefant.ro: Segmentul fashion va repezenta...

Autor: Ioana Nita

03.09.2013, 00:07 235
Segmentul de fashion, noua categorie de produse introdusă în oferta magazinului online elefant.ro, va ajunge în decurs de un an să aibă o pondere de 40-50% din totalul cifrei de afaceri, potrivit estimărilor lui Cristian Herghelegiu, CEO al elefant.ro, iar în viitorul apropiat pe site vor fi lansate şi alte noi categorii de produse, cum ar fi cosmeticele. Extinderea gamei de produse face parte din strategia elefant.ro de a se transforma din librărie online în mall online. 
 
„Lansăm categoria fashion în cel mai fierbinte sezon al anului pentru acest segment şi estimăm ca în mai puţin de două luni vânzările de fashion să egaleze vânzările lunare de carte. Iar la finalul lui 2014 estimăm că ponderea fashion în totalul cifrei de afaceri va fi de aproximativ 40-50%“, a spus Cristian Herghelegiu.
 
Magazinul online elefant.ro a lansat ieri oficial segmentul fashion, utilizatorii site-ului putând achiziţiona de acum şi produse de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii ale unor branduri precum Calvin Klein, Ver­sace, Guess, D&G sau Tommy Hilfig­ger, dar şi ale designerilor români de modă. Până la sfârşitul anului, elefant.ro va comercializa peste 16.000 de produse fashion.
 
Prin­tre competitorii elefant.ro de pe piaţa online de fashion se numără Fashion Days şi My Closet. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO