♦ Sub umbrela Fratelli sunt deschise astăzi şapte restaurante şi şapte cluburi ♦ În portofoliul grupului se găsesc localuri sub branduri precum Biutiful, Fratelli, Fratellini, Unaderful şi Carnivale Food Market.
Grupul de restaurante şi cluburi Fratelli, lansat pe piaţă acum 18 ani, şi-a bugetat pentru acest an investiţii de 5 milioane de lei, suma fiind similară cu cea din 2022, dar mai mare cu 67% decât cea aferentă lui 2021, al doilea an de pandemie.
„Avem destul de multe idei şi proiecte, nu vrem să ne oprim aici, dar vremurile pe care le trăim ne-au învăţat să fim mai precauţi şi atenţi cu planificarea pe termen lung. De aceea, în viitorul apropiat o vom lua treptat cu abordarea unor noi deschideri de localuri, indiferent de zonă, target, brand etc.“, spune Dani Caramihai, CEO şi fondator al Fratelli Grup. Nici anul trecut grupul nu a inaugurat nicio unitate nouă. Una dintre investiţiile importante din 2022 a fost deschiderea terasei Biutiful, găzduită de proiectul Timpuri Noi Square, de pe Splaiul Unirii de la numărul 165. Primul local de sub umbrela Fratelli a apărut pe piaţă în 2005, când patru prieteni – Dani Caramihai, Mihai şi Liviu Popescu şi Liviu Mergeani - au hotărât să deschidă o cafenea, un concept diferit de ceea ce exista atunci în Bucureşti. Ulterior, afacerea s-a extins.