Companii

Gianluca Martora, CEO magazinele Winmarkt România, evaluate la 150 mil. euro: Retailul de proximitate, comerţul stradal şi centrele comerciale din inima oraşelor au fost mai puţin afectate de pandemie, iar reducerile de trafic au fost mai mici

INTERVIU

Gianluca Martora, CEO Winmarkt România: Am văzut că oamenii care au vizitat centrele noastre comerciale în 2020 au făcut cumpărături mai ţintit şi au fost mai atenţi la buget. Lunile în care au fost promoţii în magazine au fost cele mai bune în termeni de trafic şi vânzări pentru chiriaşii noştri. De asemenea, clienţii vin în grupuri mai mici, cumpărăturile fiind realizate de un singur membru al familiei sau de mai puţini ca înainte.

Gianluca Martora, CEO Winmarkt România: Am văzut că oamenii care au vizitat centrele noastre comerciale în 2020 au făcut cumpărături mai ţintit şi au fost mai atenţi la buget. Lunile în care au fost promoţii în magazine au fost cele mai bune în termeni de trafic şi vânzări pentru chiriaşii noştri. De asemenea, clienţii vin în grupuri mai mici, cumpărăturile fiind realizate de un singur membru al familiei sau de mai puţini ca înainte.

Autor: Cristina Roşca

14.03.2021, 09:50 166

♦ Grupul Winmarkt este prezent pe piaţa imobiliară locală cu 14 centre comerciale şi o clădire de birouri ♦ Proiectele au fost preluate în 2008 de grupul italian IGD de la americanii de la NCH, companie condusă de Siminel Andrei ♦ Portofoliul Winmarkt din România este evaluat la aproape 150 mil. euro conform celui mai recent raport financiar al grupului, de anul trecut, în uşoară scădere faţă de 2019 ♦ Ca încasări, compania obţine anual venituri din chirii, acestea apropiindu-se în România de 10 mil. euro în 2019, ultimul an pentru care există date publice.

Anul trecut, marcat de pandemia de COVID-19, a fost pentru grupul IGD, activ pe piaţa imobiliară, cel mai dificil de până acum, atât acasă, în Italia, cât şi în România. Cele două sunt singurele pieţe unde compania cu active de 2,3 mld. euro are prezenţă.

„Pandemia a avut repercusiuni masive asupra sectorului de retail şi asupra companiilor din piaţa imobiliară, cum e cazul nostru. Totuşi, nu am oprit activitatea, ci din contră, am muncit pe toate fronturile: am menţinut toate centrele comerciale deschise, respectând măsurile de siguranţă (...). Am lucrat alături de chiriaşi pentru a le oferi soluţii astfel încât să continue să funcţioneze şi astfel noi să ne menţinem gradul ridicat de ocupare şi să putem să încasăm în continuare chirii“, spune Gianluca Martora (39 de ani), CEO-ul Winmarkt România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO