Companii

Germanii de la Deichmann au adus 4,5 milioane de euro la capitalul social

Autor: Cristi Moga

05.04.2011, 23:35 147

Grupul german Deichmann, care a realizat anul trecut pe piaţalocală o cifră de afaceri de 27,4 mil. euro cu o reţea de 36 demagazine de încălţăminte, şi-a majorat la sfârşitul lunii februariea acestui an capitalul social cu 18 mil. lei (circa 4,5 mil. euro),până la 65,5 mil. lei (16 mil. euro).

Compania face parte din grupul retailerilor germani care s-aextins puternic în ultimii doi ani, după ce în 2010 au fostdeschise 15 noi magazine, iar în acest an reţeaua ar putea fiextinsă cu alte 10 unităţi, potrivit datelor comunicate de companiela sfârşitul lunii februarie.

Deichmann a deschis magazine în special în malluri şi galeriicomerciale, fără a ignora oraşe mai mici, precum Mediaş, Giurgiu,Sighetu Marmaţiei sau Tecuci, astfel că în 2010 a vândut 1,36milioane de perechi de încălţăminte, aproape dublu faţă de anulprecedent. Principalii concurenţi din retailul de încălţăminte suntLeonardo, Humanic, Otter sau Benvenuti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO