Germanii de la Deichmann au adus 4,5 milioane de euro la capitalul social

Autor: Cristi Moga 05.04.2011

Grupul german Deichmann, care a realizat anul trecut pe piaţa locală o cifră de afaceri de 27,4 mil. euro cu o reţea de 36 de magazine de încălţăminte, şi-a majorat la sfârşitul lunii februarie a acestui an capitalul social cu 18 mil. lei (circa 4,5 mil. euro), până la 65,5 mil. lei (16 mil. euro).

Compania face parte din grupul retailerilor germani care s-a extins puternic în ultimii doi ani, după ce în 2010 au fost deschise 15 noi magazine, iar în acest an reţeaua ar putea fi extinsă cu alte 10 unităţi, potrivit datelor comunicate de companie la sfârşitul lunii februarie.

Deichmann a deschis magazine în special în malluri şi galerii comerciale, fără a ignora oraşe mai mici, precum Mediaş, Giurgiu, Sighetu Marmaţiei sau Tecuci, astfel că în 2010 a vândut 1,36 milioane de perechi de încălţăminte, aproape dublu faţă de anul precedent. Principalii concurenţi din retailul de încălţăminte sunt Leonardo, Humanic, Otter sau Benvenuti.