Companii

Freshful, hipermarketul online al eMag, a livrat peste 455.000 de comenzi în Bucureşti şi Ilfov într-un an. Cele mai vândute produse au fost apa la doi litri, bananele şi avocado. Hipermarketul online dezvoltat de eMAG, liderul retailului virtual local, are în acest moment 65.000 de clienţi unici

Andrei Popescu, director general al Freshful: Rămânem în zona de mici producători, pentru că astfel de produse merită să ajungă în casele oamenilor

Andrei Popescu, director general al Freshful: Rămânem în zona de mici producători, pentru că astfel de produse merită să ajungă în casele oamenilor

Autor: Alexandra Matei

06.01.2023, 11:00 241

♦ Freshful are în prezent 150 de maşini care au parcurs circa 4 milioane de kilometri în 2022 şi au petrecut în traficul din Bucureşti aproape 117.000 de ore ♦ La finele lui 2022, în perioada sărbătorilor de iarnă, a fost depăşit pragul de 3.000 de comenzi livrate într-o singură zi, un record pentru hipermarketul online.

Freshful by eMAG, cel mai nou hipermarket online de pe piaţa locală, a ajuns anul trecut la 456.876 comenzi livrate în Bucureşti şi Ilfov. Cele mai vândute produse din 2022, transmit reprezentanţii hipermarketului online, au fost sticlele de apă la doi litri, bananele şi avocado.

„În 2022, Freshful a ajuns la 456.876 comenzi. Cele mai vândute produse au fost sticlele de apă la doi litri (930.000 bucăţi), bananele (115.000 kg), avocado (85.000 bucăţi), six-pack-urile de bere blondă (14.000 bucăţi) şi şoriciul (12.000 bucăţi). Produsul vedetă al anului trecut a fost roşia cu vergeturi. Zilele cu cele mai multe comenzi au fost vinerea, sâmbăta şi duminica“, au transmis reprezentanţii Freshful printr-un e-mail adresat clienţilor.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO