Companii

Flynova: 80% din pachetele vandute sunt catre destinatii din Turcia

10.04.2008, 20:31 17

Divizia locala a tour-operatorului lituanian Novatures, Flynova, care a intrat pe piata locala anul acesta, a inregistrat cele mai multe cereri pentru destinatia Turcia, aproximativ 80%, Creta detinand numai 20%, potrivit reprezentantilor companiei. "Ca destinatie pentru vacantele din sezonul estival Turcia a fost ceruta in proportie de 80%", a declarat Rytis Sumakaris, director in cadrul Novaturas, companie care ruleaza afaceri de peste 110 milioane de euro la nivel mondial. Compania va opera in sezonul estival 42 de zboruri spre Antalya, 56 de zboruri spre Creta si 16 spre Tunisia, de pe aeroportul Henri Coanda din Otopeni. Pachetele de vacanta ale Flynova vor fi vandute in proportie de 90% prin agentiile de turism din Romania, restul de 10% fiind adresate direct persoanelor fizice. Portofoliul de servicii al Flynova include vacante prin intermediul curselor charter in Creta, Santorini din Grecia, Sousse si Hammamet din Tunisia, Antalya, Belek din Turcia. Flynova mizeaza anul acesta pe 20.000 de pachete turistice vandute si o cifra de afaceri de 10 milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO