Companii

Fan Courier: Exista un potential de business ridicat in domeniul comertului electronic

16.04.2007, 21:09 18

Compania de curierat Fan Courier a inregistrat in primele trei luni ale anului o crestere a afacerilor de 45% fata de aceeasi perioada a anului trecut, inscriindu-se astfel in graficul de crestere propus pentru acest an.
"Ritmul de crestere este cel anticipat si previzionat pentru 2007, compania estimand o cifra totala de afaceri de 32 de milioane de euro pentru anul in curs si pastrarea pozitiei de lider", a spus Adrian Mihai, directorul companiei.
Fan Courier a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 22,5 milioane de euro, ajungand astfel lider pe piata de curierat intern, raportat la cifra de afaceri, declasand compania Cargus.
Cresterea inregistrata de companie a venit atat pe fondul atragerii de clienti noi, cat si pe fondul cresterii volumului de afaceri al clientilor deja existenti.
"Pentru ca volumul si aria de acoperire nationala a activitatilor clientilor nostri sunt in plina ascensiune, este firesc sa atraga dupa sine o crestere semnificativa a serviciilor de curierat", a precizat Adrian Mihai.
Totodata compania a atras in primele trei luni ale anului cu 23% mai multi clienti fata de aceeasi perioada a anului trecut. Noii clienti sunt din diferite domenii, de la industrie si materiale de constructii la IT&C.
"Pe langa aceasta, am anticipat corect si am vazut un potential de business ridicat in domeniul comertului electronic, nu numai in Bucuresti, dar si in provincie, in orase precum Galati, Constanta, Timisoara si Craiova. La acestea se adauga activitatile de teleshoping, care in ultima vreme se bucura de un ritm de crestere deloc de neglijat", a mai spus directorul companiei.
Totodata, in primele trei luni ale anului investitiile companiei s-au ridicat la 800.000 de euro, 75% din aceasta suma fiind utilizata pentru achizitia a inca 30 de masini.
Potrivit reprezentantilor companiei investitiile totale din acest an se vor ridica la 7 milioane de euro, 3 milioane de euro fiind destinate construirii unui nou sediu central. Restul de 4 milioane de euro vor fi folositi pentru innoirea flotei, suportul IT si training-uri pentru personal.
Compania se axeaza pe serviciile business to business, care au o pondere de 80% in cifra de afcaeri, cu perspective de crestere.
Desi cea mai mare parte a cifrei de afaceri a companiei provine din curieratul intern, Fan Courier are si parteneriate pentru prestarea de servicii la nivel international.
"Avem deja parteneriate de colaborare pe segmentul de curierat international cu Fedex (de 5 ani) si Transbalkan (2 ani). Impreuna cu compania Transbalkan desfasuram activitati de curierat international in Bulgaria, Grecia si Turcia. Pe termen scurt nu avem alte planuri de dezvoltare in aceasta directie", a mai spus Adrian Mihai.
Fan Courier a fost infiintata in 2001 si are 1.500 de angajati si o flota de peste 1.070 de masini.
Pe piata de curierat intern in afara de Fan Courier mai opereaza Cargus, Curiero, TCE Logistica sau Roexpress, iar pe piata de curierat extern principalii jucatori sunt TNT, DHL, UPS - Trans Courier Service sau FedEx.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO