Companii

FAN Courier, comenzi de două ori mai mari faţă de anul trecut

FAN Courier, comenzi de două ori mai mari faţă de anul...

Autor: Cristina Roşca, Mirabela Tiron

26.11.2013, 00:06 87
Weekendul care s-a încheiat, respectiv cele trei zile în care retailerii au organizat campanii de reduceri sub umbrela Black Friday, a rotunjit cu circa 80 de milioane de euro conturile magazinelor de electroIT atât în online, cât şi în comerţul tradiţional.
 
Creşterea s-a văzut însă şi în businessul companiilor de curierat, care spun că unii clienţi au avut comenzi şi de zece ori mai mari decât într-o perioadă normală.
 
„Românii au comandat foarte multe produse online. Volumul de colete pe care le-am expediat luni (ieri - n.red.) pentru comenzile de vineri a fost cu 55% mai mare faţă de  70.000 de colete pe zi în medie“, a spus Adrian Mihai, unul dintre acţionarii companiei de curierat FAN Courier.
 
Mihai adaugă că unii clienţi au avut comenzi de zece ori mai mari faţă de o perioadă normală. FAN Courier distribuie colete pentru eMag, PC Garage, Flanco, Domo şi alţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO