Companii

Fabryo estimeaza un avans de 30% al vanzarilor de lacuri si vopsele, la 42 mil. euro

09.05.2007, 17:28 17

Producatorul de lacuri si vopsele Fabryo Corporation estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de aproximativ 42 de milioane de euro, in crestere cu 30% fata de nivelul inregistrat in 2006, a anuntat marti compania. "Anul trecut ne-am atins obiectivele propuse, cresterea cu 30% a cifrei de afaceri, finalizarea investitiilor si extinderea portofoliului de produse pe segmentul premium. Pentru 2007 estimam un ritm de crestere similar si consolidarea pozitiei pe piata, in conditiile in care in acest an se va transa probabil mai clar locul fiecarui jucator pe piata", a declarat intr-un comunicat directorul general al companiei, Daniel Guzu. Anul trecut, firma - fosta Guzu Chim - a inregistrat o cifra de afaceri de 32,5 milioane de euro. Vopselele lavabile au ocupat o pondere de 36% in totalul vanzarilor, iar emailurile au reprezentat 26% din valoarea totala. Peste 70% din cifra de afaceri a fost generata de vanzarile de vopsele, lacuri si produse conexe, in timp ce restul de 26% au reprezentat produse ca adezivi, solventi si produse pentru intretinerea masinii. Compania va finaliza in acest an, la Popesti-Leordeni, constructia unei fabrici de vopsele lavabile si pe baza de solventi, care va avea o capacitate zilnica de circa 250 de tone. Valoarea totala a investitiei a fost evaluata la 15 milioane de euro. Firma este controlata de fondul Oresa Ventures. Fabryo este unul dintre primii trei producatori de vopsea pe piata romaneasca, cu o cota de piata de 18%, potrivit datelor firmei. Portofoliul companiei include lacuri, vopsele, emailuri, amorse, adezivi, grund si produse chimice pentru autoturisme, comercializate sub marcile Savana, Rost, Innenweiss, Guzu si Ekonomic.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO