Companii

Eximtur Cluj şi-a majorat vânzările cu 2%, pe fondul creşterii turismului de afaceri

Autor: Liviu Iancu

03.03.2011, 23:25 29

Agenţia de turism Eximtur Cluj, numărul doi la nivel naţional,şi-a majorat cifra de afaceri cu 2% anul trecut, până la 115,7milioane lei, chiar dacă vânzările pachetelor interne au scăzut cu20%, principalele segmente care au crescut faţă de anul precedentfiind turismul de business şi cel extern. "Cifra de afaceri acrescut cu 2%, de la 113,3 milioane lei în 2009 la 115,68 milioanelei anul trecut. Am avut o creştere de 10% la turismul de businessşi la ticketing, o majorare de 5% la turismul extern şi o scăderede 20% la turismul intern", a declarat Lucia Morariu, directorulgeneral al Eximtur. Ea a adăugat că începând din luna octombrie aanului trecut s-a constatat o "revenire solidă" a turismului debusiness şi a vânzării de bilete de avion. Tendinţa se menţine şipentru începutul acestui an, cele două catergorii de turismînregistrând, în cazul agenţiei clujene, o creştere de 20% în lunaianuarie. De asemenea, plecările turiştilor români în străinătateau înregistrat în ianuarie 2011 o creştere cu 15%, comparativ culuna similară a anului trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO