Energie

Grupul ungar MOL îşi va îndeplini cu un an mai devreme obiectivul strategic de a controla 15% din piaţa românească de carburanţi

Kinga Daradics, CEO & country chairman al MOL România

Acum avem 154 de benzinării, la care se vor adăuga cele 42 de la ENI, după avizul Consiliului Concurenţei, şi vrem ca până la finalul anului să ajunem la 200 de unităţi. Acum suntem în toată piaţa din România, dar urmărim constant dezvoltările de infrastructură. Noi credem în potenţialul acestei pieţe.

Kinga Daradics, CEO & country chairman al MOL România Acum avem 154 de benzinării, la care se vor adăuga cele 42 de la ENI, după avizul Consiliului Concurenţei, şi vrem ca până la finalul anului să ajunem la 200 de unităţi. Acum suntem în toată piaţa din România, dar urmărim constant dezvoltările de infrastructură. Noi credem în potenţialul acestei pieţe.

Autor: Roxana Petrescu

18.08.2014, 17:32 507

După achiziţia benzinăriilor italienilor de la Agip, grupul petrolier ungar îşi va atinge cu un an mai devreme obiectivul strategic de a controla 15% din comerţul de carburanţi din România.

Kinga Daradics, CEO & country chairman al MOL România, a patra cea mai mare companie petrolieră locală, spune că după preluarea celor 42 de benzinării Agip de la grupul italian ENI poziţia grupului ungar s-a întărit în sud, planurile fiind în continuare de extindere.

Astfel, MOL are toate şansele să depăşească pragul de 200 de bezinării în 2014 şi astfel să-şi îndeplinească cu un an mai devreme obiectivul strategic, acela de a controla 15% din comerţul de carburanţi din România. Deşi Kinga Daradics spune că în continuare crede în potenţialul acestei pieţe, în 2014 cererea de carburanţi va fi tot pe minus, după un început bun de an, nevoia dezvoltării infrastructurii locale fiind tot mai acută. 

„În primul semestru al anului piaţa a scăzut cu circa 2% faţă de anul trecut. Rezultatele MOL România indică însă o stagnare pe zona de retail, unde am comercializat circa 236.000 de tone de benzină şi motorină. Ne-a menţinut această stagnare printr-o activitate de promoţii agresive. La nivel de piaţă credem că cererea va fi tot pe scădere şi anul acesta“, spune Kinga Daradics.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO