Companii

Emitentul de tichete valorice Edenred a investit 200.000 de euro într-un card preplătit

Autor: Adelina Mihai

03.11.2010, 23:51 334

Compania Edenred (fosta Accor Services România), unul din ceimai mari emitenţi de tichete valorice de pe piaţă, a investit200.000 de euro pentru dezvoltarea unui card preplătit, prinintermediul căruia angajaţii sau companiile pot primi cadouri sauprime, acesta fiind o alternativă la tichetele cadou oferite, îngeneral, în perioadele de Crăciun sau de Paşte. "În acest moment,cardul este acceptat în peste 1.500 de puncte de vânzare", susţineIulian Alexe, directorul de marketing al Edenred România.

Printre magazinele care acceptă cardul lansat de Edenred se numărăDedeman, Diverta, lanţul de farmacii Dona, Flanco, Bigotii,Librăriile Humanitas, Leonardo, Mango, Mic.Ro, Minimax Discount,Otter, Opticris, Plus, Sensiblu sau Yves Rocher. Valoarea minimăcare poate fi pusă pe card este de 10 lei, iar valoarea maximă estede 33.000 de lei (7.800 de euro). În cazul tichetelor cadou, sumeleacordate sunt cuprinse între 10 şi 50 de lei. ReprezentanţiiEdenred estimează că 10% (adică aproximativ 3.500) din companiilepe care le au în portofoliu şi care folosesc tichete de masă sautichete cadou vor folosi noul produs. Potrivit ultimelor estimăriale jucătorilor din piaţă, valoarea pieţei locale a tichetelor seridică la 1,2 miliarde de euro, din care numai 10% din aceasta estereprezentată de tichetele cadou. Principalii jucători de pe piaţatichetelor valorice sunt Edenred, companiile Sodexo şi ChequeDejeuner.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO