Companii

Ecco Shoes: Am mers contra curentului şi am crescut în fiecare an cu două cifre

Victor Tighinean

Victor Tighinean

Autor: Cristina Roşca

05.12.2014, 00:07 1398

Brandul de încălţăminte Ecco Shoes, prezent pe piaţa locală de zece ani, a deschis în acest an cinci magazine, ajungând la o reţea de 22 de unităţi, şi aşteaptă o creştere a businessului de 30%, până aproape de 30 de milioane de lei (6,5 mil. euro).

„Creşterea se datorează în special extinderii reţelei de magazine, dar analizând performanţele fiecărui magazin în parte muncim să creştem traficul, să aducem mai mulţi clienţi. Mai mult, încercăm să creştem mai ales conversia, adică numărul de vizitatori care devin cumpărători“, spune Victor Tighinean, de profesie medic chirurg, care a adus iniţial brandul pe piaţa locală în sistem de franciză şi care ulterior a preluat conducerea odată cu intrarea directă a companiei-mamă.

Astfel, compania acoperă cele mai importante oraşe din ţară, fiind prezentă în special în centre comerciale şi malluri, cu doar 3 magazine stradale dintre cele 21 fizice şi unu online.

„Am mers contra curentului. Atunci când alţii au închis magazine, noi am deschis. Astfel, în anii 2009 - 2014 am deschis 16 magazine şi am avut o creştere anuală a cifrei de afaceri de minimum două cifre“, completează Tighinean.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- strategia de dezvoltare a Ecco în România; factorii care au influenţat creşterea reţelei 

- ce spune Victor Tighinean despre ţinta de creştere de 5% a economiei; ce ar trebui să facă statul

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO