Companii

După patru ani de insolvenţă, Dobrogea Grup, producătorul brandului Eugenia, mizează pe afaceri de 37 mil. euro

Autor: Roana Rotaru

08.09.2017, 00:07 4292

♦ Fotini Teodorescu, preşedinte al consiliului de administraţie al Dobrogea Grup, a vorbit pentru prima dată despre măsurile luate de companie pentru a ieşi din insolvenţă: vânzarea activelor non-core, reducerea costurilor, identificarea de noi pieţe de export şi lansarea de noi produse.

Dobrogea Grup din Constanţa, unul dintre cei mai mari jucători din industria de morărit şi panificaţie, cu afaceri de circa 35 mil. euro în 2016, a încheiat la jumătatea acestui an procesul de reorganizare derulat în perioada 2013-2017 şi a ieşit de sub incidenţa legii insolvenţei.

Dobrogea Grup este una dintre puţinele companii din România care au ieşit din insolvenţă, în contextual în care  doar 2% din din totalul companiilor care intră în insolvenţă se reorganizează cu success, potrivit unui studiu realizat de compania de analiză şi risc Coface

„Planul de reorganizare a fost structurat pe doi piloni de rezistenţă, rezultatele din activitatea operaţională şi valorificarea unor active non-core. Câteva dintre măsurile implementate pentru restructurarea business-ului şi implicit a costurilor au fost lansarea de produse noi sub brandurile de notorietate ale firmei, pătrunderea pe noi pieţe la export, astfel că astăzi peste 6% din cifra de afaceri reprezintă exporturile, restructurarea  costurilor prin externalizarea unor activităţi, dezvoltarea de parteneriate contractuale pentru achiziţia de grâu, dar şi alte măsuri“, a declarat pentru ZF Fotini Teodorescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO