Flanco, retailerul de electronice, electrocasnice şi IT lansează campania de reduceri Black Week, care se va desfăşura timp de o săptămână în perioada 22-27 martie 2012, conform unui comunicat al companiei.
Toate magazinele Flanco din ţară vor avea reduceri de până la 50% la peste 2.000 de produse din gamă, iar toate produsele disponibile în reţeaua retailerului care nu intră în campania de reduceri Black Week, vor beneficia de reduceri cuprinse între 3% şi 10, potrivit datelor companiei.
"Estimăm vânzări mai mari decât în Black Friday. Black Week este o campanie de marketing, prima iniţiativă de acest fel pe piaţa românească, având ca mecanism principal aplicarea unor reduceri semnificative de preţ într-o perioadă care nu este în mod tradiţional vârf de sezon în electroretail, dar care vine în întâmpinarea nevoilor de achiziţii dinaintea Sărbătorilor de Paşti", a precizat Violeta Luca, directorul de marketing Flanco.
Oficialii companiei mizează pe vânzări în valoarte de 35 de milioane de lei în perioada 22-27 martie, ceea ce presupune triplarea încasărilor unei săptămâni obişnuite, iar traficul în magazine pe perioada promoţiei va fi de 450.000 de vizitatori.
2050 de ani de macroeconomie mondială într-un grafic simplu
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels