Companii

Distribuitorul Interbrands Orbico va depăşi anul acesta venituri de 1 mld. euro, după un avans de 20%

Ioana Boghenco, general manager, Interbrands Orbico.

Ioana Boghenco, general manager, Interbrands Orbico.

Autor: Miruna Diaconu

26.10.2022, 00:07 584

Distribuitorul Interbrands Orbico va depăşi anul acesta cifra de 1 mld. euro venituri, intrând astfel în clubul miliardarilor în euro, după un avans al veniturilor de 20% faţă de anul trecut.

„Anul acesta vom depăşi o bornă importantă prin atingerea unei cifre de afaceri de 1 miliard de euro la nivelul întregii companii, cu o creştere de peste 20% faţă de anul trecut. Această creştere se datorează deciziei de dezvoltare strategică bazată pe noi parteneriate cu producători de renume, printre care Wella, Ekaretta (Lipton), Lindt,  Philips, lansarea noii noastre platforme de e-B2B, colaborarea pe care o avem cu partenerii noştri strategici“, spune Ioana Boghenco, general manager, Interbrands Orbico.

Interbrands a fost preluată de distribuitorul croat Orbico, iar fuziunea aduce sub aceeaşi entitate juridică patru companii şi anume Interbrands, Professional Brands, Orbico şi Orbico Beauty. Această fuziune a dus la o creştere de 70% a afacerilor companiei, ajungând anul trecut la 3,7 mld. lei. Cu toate că anul acesta compania se aşteaptă să depăşească cifra de 1 mld. euro, anul 2022 nu a fost lipsit de provocări.

„O perioadă plină de provocări, cu volatilitate crescută în zona de supply chain şi schimbări constante în comportamentul consumatorilor“, mai spune ea.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO