Companii

Din serialul “Tinerii care trebuie să schimbe România". Azi Cătălin Drăguleanu, Ariston

Din serialul “Tinerii care trebuie să schimbe România". Azi Cătălin Drăguleanu, Ariston

Autor: Business Magazin

01.07.2011, 00:06 1093

Din poziţia de director naţional de vânzări la Ariston, CătălinDrăguleanu, 36 de ani, răspunde de realizarea afacerilor, de 30 demilioane de euro anul trecut, valoare care trebuie să se majorezecu 25% în 2011.

Din 2004, Cătălin Drăguleanu ocupă poziţia de director naţionalde vânzări în cadrul Ariston Thermo România, filiala locală agrupului Ariston care comercializează pe piaţa locală centraletermice, aparate de aer condiţionat şi panouri solare. Conduce oechipă de nouă oameni care a fost anul trecut responsabilă de cifrade afaceri de 30 de milioane de euro a companiei, în creştere de la16,3 de milioane de euro în 2009.

"Pentru acest an, obiectivul este un nou avans de 25% alvânzărilor faţă de anul trecut", spune managerul despre afacerilecare provin în proporţie de 65% din centralele termice murale şi de25% din boilerele electrice, în timp ce restul se împarte întreaparate de aer condiţionat şi panouri solare. Drăguleanu răspundede îndeplinirea acestor obiective prin definirea unor politicicomerciale adaptate pieţei din România, poziţionarea produselor înpiaţă sau definirea canalelor de vânzare. Unul dintre proiectelestrategice implementate, spre exemplu, de directorul naţional devânzări a fost Buy Back pentru centrale termice, care s-a derulatanul trecut şi a fost reluat şi în 2011, între 15 martie şi 30iunie, pe fondul rezultatelor pozitive înregistrate - vânzări deaproximativ 5.000 de unităţi.

Astfel, compania a ajuns anul trecut la o cotă de 33% din piaţalocală de centrale termice, faţă de 28% în 2009, realizare la carea contribuit în foarte mare măsură echipa de vânzări, alături dedezvoltarea portofoliului de clienţi compus în prezent din 400 defirme.

Drăguleanu şi-a început cariera în 1996, chiar ca director devânzări la compania de publicitate Edith Advertising. Doi ani maitârziu a preluat funcţia de director naţional de vânzări laDeLonghi, fiind responsabil de realizarea a 70% din vânzărilecompaniei, iar în 2003 a venit în echipa de vânzări a Ariston pecare o conduce în prezent.

Pavăl a dublat reţeaua Dedeman în 30 de luni şi se îndreaptăspre vânzări de 400 mil. euro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO