Companii

Danone îşi completează portofoliul de produse printr-un parteneriat pe segmentul de brânzeturi cu Bel, porducătorul La Vache Qui Rit şi BabyBel

Autor: Roxana Petrescu

20.09.2011, 20:12 265

Francezii de la Danone, cel mai mare jucător din piaţa locală a lactatelor, a semnat un parteneriat de distribuţie şi marketing cu firma franceză Bel Group, producătorul brânzei topite La Vache Qui Rit sau a brânzei BabyBel. Prin acest parteneriat Danone îşi completează portofoliul de produse prin care este prezent în România intrând pe segmente de piaţă pe care grupul nu era activ până acum.

"Piaţa locală de brânzeturi, pe segmentul de brânză topită în special, are un potenţial de creştere ridicat, consumul per capita fiind scăzut, în raport cu media europeană", spun reprezentanţii Danone.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO