Companii

Companiile de transport dezmembrează sau casează tiruri vechi ca să nu umple piaţa de rable

Dunca Expediţii a decis să-şi dezmembreze camioanele vechi şi să le vândă pentru piese de schimb dar şi direct la fier vechi

Dunca Expediţii a decis să-şi dezmembreze camioanele vechi şi să le vândă pentru piese de schimb dar şi direct la fier vechi

Autor: Bogdan Alecu

18.08.2016, 00:04 878
Transportatorii rutieri au decis să-şi caseze vehiculele vechi sau chiar să le dez­membreze pentru a le vinde ca piese de schimb pe pieţe din afara Europei, „igienizând“ prac­tic parcul auto local şi reducând semnificativ poluarea, având în vedere că vechile utilitare sunt Euro 3, iar cele noi Euro 6.

La nivel de grup, Aquila şi Seca Distribution, membră a aceluiaşi grup, au casat împreună 74 de vechicule vechi, pentru a primi bonusul de la stat la achiziţia altora noi. În total, grupul va încasa pe cele două companii aproape 107.000 de euro, sau 1.500 de euro pentru fiecare vehicul casat. De partea cealaltă, Dunca Expediţii, unul dintre cei mai mari transportatori de pe piaţa locală, a decis să-şi dezmembreze camioanele vechi şi să le vândă pentru piese de schimb, dar şi direct la fier vechi.

„Am vândut camioanele dez­membrate ca piese de schimb în Egipt. În total am dezmembrat 50 de camioane şi am vândut piesele, iar şasiul l-am dat la fier vechi. Obţinem 4.000 de euro pe un astfel de camion dezmembrat. Noi le dezmembrăm din două considerente, să nu rămână vechiturile pe aici şi să nu inundăm piaţa cu maşini vechi“, a spus Romeo Dunca, proprietarul companiei de transport Dunca Expediţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO