La nivel de grup, Aquila şi Seca Distribution, membră a aceluiaşi grup, au casat împreună 74 de vechicule vechi, pentru a primi bonusul de la stat la achiziţia altora noi. În total, grupul va încasa pe cele două companii aproape 107.000 de euro, sau 1.500 de euro pentru fiecare vehicul casat. De partea cealaltă, Dunca Expediţii, unul dintre cei mai mari transportatori de pe piaţa locală, a decis să-şi dezmembreze camioanele vechi şi să le vândă pentru piese de schimb, dar şi direct la fier vechi.
„Am vândut camioanele dezmembrate ca piese de schimb în Egipt. În total am dezmembrat 50 de camioane şi am vândut piesele, iar şasiul l-am dat la fier vechi. Obţinem 4.000 de euro pe un astfel de camion dezmembrat. Noi le dezmembrăm din două considerente, să nu rămână vechiturile pe aici şi să nu inundăm piaţa cu maşini vechi“, a spus Romeo Dunca, proprietarul companiei de transport Dunca Expediţii.