Companii

Colecţia "ready to wear Roberto Cavalli" s-a vândut în întregime după venirea designerului în România

Roberto Cavalli, împreună cu modelul Irina Shayk, la lansarea magazinului din Bucureşti

Autor: Ioana Mitu

24.04.2013, 18:31 1663

La o săptămână după ce designerul Roberto Cavalli a ajuns în Bucureşti  pentru deschiderea oficială  a magazinului său din galeriile comerciale The Grand Avenue, reprezentanţii magazinului din România au anunţat astăzi pentru Ziarul Financiar vânzarea integrală a colecţiilor prezentate pentru lansare.

Colecţiile primăvară vară 2013-Cruise, Pre-Collection şI Ready to Wear s-au vândut cel mai mult în weekendul după evenimentul de lansare de pe 18 aprilie, clienţii cumpărând de la rochii, bluze până la accesorii din piele şI bijuterii.   

În momentul de faţă, în magazinul Roberto Cavalli, rochiile au preţuri cuprinse între  2500 şI  22.000 de lei (pentru un model cu inserţii din piele perforată cu laser,  şi aplicaţii manuale), pantofii şI genţile costă între 4000 şI 11.000 lei iar bijuteriile au preţuri cuprinse între 1500 lei (pentru o pereche de cercei) şI 12.800 de lei pentru cea mai scumpă piesă, un colier ce înfăţişează o pereche de tigri, unul din simbolurile brandului de lux.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO