Companii

Clujul, al doilea cel mai important pol de business, atrage atenţia investitorilor în ospitalitate. Accor: „Vedem cu siguranţă un Mercure sau un Novotel, însă maturitatea tarifară şi cererea stabilă permit şi un hotel la nivel premium“

Clujul, al doilea cel mai important pol de business,...

Autor: Miruna Diaconu

10.10.2023, 17:20 528

Cluj-Napoca are o infrastructură hotelieră subdezvoltată, cu doar câteva hoteluri de patru şi cinci stele Anul trecut, a numărat doar 7.600 de locuri de cazare.

Clujul, al doilea cel mai important pol de business din România, atrage tot mai mult atenţia investitorilor care se uită la proiecte în ospitalitate. Cu o infrastructură slab dezvoltată, piaţa hotelieră din Cluj are un potenţial semnificativ de a se dezvolta, iar în această direcţie există deja discuţii pentru viitoare proiecte. Mai mult, brandurile internaţionale sunt tot mai interesate să îşi pună una din mărci pe hotelurile din Bucureşti, Accor şi Marriott fiind cele două lanţuri internaţionale care vor să se dezvolte pe piaţa clujeană.

„În Cluj mai avem încă două proiecte în discuţie la nivel midscale şi upper midscale. Clujul este o piaţă autentică unde am vedea cu siguranţă un Mercure sau un Novotel, însă maturitatea tarifară şi cererea stabilă permit şi un hotel la nivel premium, precum Swissotel, Movenpick sau Pullman. De asemenea, mizăm pe Handwritten Collection pentru afilierea de hoteluri existente de dimensiune tip boutique“, spune Cătălina Toma, development director Accor Premium, Midscale & Economy Brands.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO