Companii

Cifra de afaceri de zece milioane euro la magazinele Beauty Shop

19.04.2005, 20:28 68

Magazinele de cosmetice si parfumuri Beauty Shop au incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de opt milioane de euro, estimarile pentru 2005 indicand un nivel de peste zece milioane de euro.

Intrata pe piata in anul 2000, compania Beauty Shop, controlata de Sephora Franta, a deschis cate un magazin in fiecare an, detinand in prezent patru unitati in Bucuresti si unul in Constanta, cu un total de un milion de vizitatori anual.

Sephora Franta este o divizie a grupului international Moa??t Hennessy Louis Vuitton (LVMH), unul dintre liderii mondiali din industria luxului.

O alta companie care a intrat pe piata romaneasca in urma cu cinci ani este Marks&Spencer din Marea Britanie. Firma a deschis pana in prezent doua magazine de moda, ambele in Bucuresti, planurile pentru 2005 incluzand si inaugurarea unei noi unitati.

Anul trecut, magazinele Marks& Spencer din Romania au acumulat o cifra de afaceri de patru milioane de euro, estimarile pentru 2005 prevazand depasirea nivelului de cinci milioane de euro.

Cele doua firme din industria cosmeticelor si a modei vor aniversa, la 21 aprilie, cinci ani de prezenta in Romania.

Magazinele Marks&Spencer si Beauty Shop din Romania sunt detinute de grupul elen Marinopoulos, care detine franciza M&S pentru Grecia si Europa de Est.

Grupul britanic Marks&Spencer este unul dintre principalii retaileri de imbracaminte, alimente, obiecte de uz casnic si servicii financiare, deservind saptamanal zece milioane de clienti in cele peste 300 de magazine din Marea Britanie.

Beauty Shop este unul dintre cele doua lanturi de magazine operate de compania Sephora Marinopoulos, rezultata in urma asocierii grupului elen cu Sephora, o divizie a LVMH, principala retea europeana de distributie a produselor de infrumusetare.

Retelele de magazine specializate de produse cosmetice au cunsocut o dezvoltare puternica in ultimii doi. Lantul de magazine The Body Shop, care produce si comercializeaza cosmetice pe baza de ingrediente naturale, a deschis pana acum cinci magazine pe piata romaneasca si a anuntat noi investitii.

The Body Shop Romania este filiala locala a companiei britanice The Body Shop International, prezenta in peste 50 de tari cu o retea de circa 2.000 de magazine. Ina Center si Privilege, cele mai mari retele de parfumerie din Romania, si-au extins anul trecut reteaua cu sase magazine. Cele doua firme, care detin in total 32 de magazine, sunt controlate de compania franceza de cosmetice Marionnaud.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO