Potrivit informaţiilor oficiale, Smart Diesel, companie din Arad care are ca obiect de activitate comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate, a terminat primele şase luni ale anului cu un business de 317 milioane de lei, în creştere cu 33,7% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Compania spune că evoluţia se datorează şi extinderii în afara graniţelor.
„Rezultatele pozitive din prima parte a anului 2016 se datorează unui cumul de factori dintre care menţionăm: o piaţă în creştere, capacitatea de livrare a companiei şi reţeaua de puncte de alimentare la nivel internaţional, care au crescut substanţial comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, şi nu în ultimul rând extinderea pachetului de servicii, cu precădere servicii de taxe de drum şi alte servicii specifice“, au precizat reprezentanţii companiei. Cel mai mare acţionar al Smart Diesel este o altă companie, Transport Service Group, dar şi mai multe persoane fizice, Daniel Imbre, Ovidiu Ioan Andrieş, Petru Fărcaş, unele dintre ele regăsindu-se şi în acţionariatul Transport Service Group. În linii mari, businessul Smart Diesel este croit pentru clienţii comerciali, compania având o reţea de benzinării pe plan local şi parteneriate pe plan extern în pieţe precum Austria, Slovenia, Belgia, Spania sau Cehia. Compania a avut o creştere exponenţială dacă se ia în considerare faptul că în 2010 businessul Smart Diesel era de numai 9,7 milioane de lei.
„În momentul de faţă oferim clienţilor noştri produse şi servicii în România şi în alte 16 ţări din Europa“, au spus reprezemtanţii firmei.