Companii

Ceaiul verde şi cel negru au împreună mai puţin de 10% din piaţa românească de profil, vânzările cumulate fiind de doar 7,5 mil. dolari

Ceaiul verde şi cel negru au împreună mai puţin de...

Autor: Cristina Roşca

22.06.2022, 16:40 128

Românii preferă ceaiurile de fructe şi pe cele din plante Aceste segmente au peste 90% din vânzări.

Consumatorii români au cheltuit anul trecut 81 de milioane de dolari pentru a cumpăra 3.000 de tone de ceai, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă Euromonitor. Piaţa totală este în creştere, atât în volum (6,5%), cât şi în valoare (11,1%), însă pe segmente evo­luţia este diferită.

Mai exact, cresc vânzările de ceaiuri de plante şi fructe, precum şi cele de ceai verde. La polul opus, ceaiul negru pierde teren. România este de altfel o piaţă particulară, dat fiind că ceaiul verde şi cel negru au împreună mai puţin de 10% din vânzările totale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO