Companii

Carrefour vrea să dezvolte formate de magazine noi sub conducerea românului Vlad Ardeleanu

Carrefour vrea să dezvolte formate de magazine noi sub...

Autor: Cristina Roşca

22.10.2013, 19:27 154

Vlad Ardeleanu (foto), care până recent a fost directorul comercial al Carrefour România, grup prezent pe piaţa locală cu trei formate de magazine – hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate – a fost numit director formate de creştere şi noi direcţii de dezvoltare în cadrul Carrefour România. Reprezentanţii grupului francez spun că divizia nou creată în cadrul companiei va reuni comerţul de proximitate în sistem de franciză - prin formatul Express, comerţul online, serviciile financiare comerciale şi alte formate aflate în dezvoltare. Francezii nu dau detalii despre noile formate pe care vor să le dezvolte. Ardeleanu a fost directorul comercial al Carrefour România timp de doi ani şi jumătate. Anterior el a lucrat pentru grupul francez din 2009 după ce în perioada 2005-2008 a făcut parte din echipa Ozone Laboratoires atât în România, cât şi în Polonia. Ardeleanu este de asemenea unul dintre fondatorii Artima, lanţ de supermarketuri preluat de Carrefour. Grupul francez, cu afaceri de 5 mld. lei anul trecut, are în România 141 de magazine dintre care 24 de hipermarketuri Carrefour, 72 de supermarketuri Market, 44 magazine de proximitate Express şi un magazin online.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 23.10.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO