Carrefour a finalizat investiţii estimate la 0,5-1 mil. euro îndeschiderea celui de-al doilea supermarket din Cluj-Napoca, situatîn centrul comercial Polus Center. Magazinul are o suprafaţă devânzare de 800 de metri pătraţi şi listează 7.000 de produse.
Aceasta este a 29-a unitate a reţelei de supermarketuri CarrefourMarket la nivel local şi al 6-lea proiect de expansiune al acesteiadin 2010. În acest an, compania a închis însă două magazine pentrua-şi eficientiza businessul din segmentul de profil. Carrefour estecel mai mare operator de hipermarketuri de pe piaţă după vânzări.Retailerul, cu afaceri de circa 1,1 mld. euro, a intrat pesegmentul supermarketurilor în urmă cu trei ani prin achiziţiareţelei Artima şi a demarat primele proiecte de extindere alelanţului de magazine în 2009.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels