Companii

Carrefour: Am crescut cu 10% numărul furnizorilor de produse proaspete din România

Vincent Arnault, merchandise & supply chain director în cadrul Carrefour România.

Vincent Arnault, merchandise & supply chain director în cadrul Carrefour România.

Autor: Florentina Niţu

01.03.2023, 07:22 244

Carrefour România, unul dintre principalii jucători din retail, cu o cifră de afaceri de 2,6 miliarde de euro în 2022 şi o reţea de peste 400 de magazine din toate formatele deschise la nivel naţional, a ajuns la un portofoliu de 600 de producători locali în categoria de fructe şi legume şi crede că mai există potenţial de dezvoltare în această ramură a agriculturii.

„Una dintre reuşitele anului 2022 este atingerea obiectivului de creştere de 10% în ceea ce priveşte extinderea constantă a reţelei de furnizori de produse proaspete din România. (...) Suntem retailerul cu cel mai mare portofoliu de producători locali, iar de anul trecut, singurul cu cele mai multe cooperative partenere”, a spus Vincent Arnault, merchandise & supply chain director în cadrul Carrefour România.

În România, sunt peste 3.000 de firme care cultivă fructe şi legume şi circa 4.000 de cooperative, iar Carrefour are patru cooperative partenere care produc sub marca proprie, Grădina Noastră. În 2023, ei spun că vor adăuga în portofoliu noi cooperative din diferite regiuni din România şi pe lângă cele partenere mai colaborează cu alte 15 din toată ţara.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO