Companii

Carmo Lact din Bistriţa, producătorul brandului Monor, a crescut de trei ori într-un deceniu şi a sărit de 150 mil. lei în 2021

Producătorul brandului Monor este prezent şi pe pieţele externe.

Producătorul brandului Monor este prezent şi pe pieţele externe.

Autor: Florentina Niţu

04.06.2022, 00:05 173

♦ Carmo Lact are două secţii de procesare şi 237 de angajaţi.

Carmo Lact Prod, producător de lactate şi brânzeturi din localitatea Monor, judeţul Bistriţa-Năsăud, controlat de antreprenorii Eugen Creosteanu, Ioan Neagoş şi Alin Neagoş, a ajuns la o cifră de afaceri de 158,4 milioane de lei în 2021, după o creştere de 19% faţă de anul pre­ce­dent, potrivit calculelor făcute de ZF pe baza datelor de la Minis­terul de Finanţe. Compania a avut venituri de trei ori mai mari în 2021 decât în 2012, fiind cel mai bun rezultat de până acum, arată datele publice.

Însă, anul trecut CarmoLact Prod a avut un profit net de 4,9 milioane de lei, în scădere cu 20% faţă de anul 2020, cel mai profitabil an din istoria companiei, ce a luat naştere în 1992.

Carmo Lact are două secţii de pro­cesare, cu o capacitate de pro­ce­sare de circa 60.000 de litri de lapte/zi, şi 237 de angajaţi, potrivit ultimelor informaţii oferite de repre­zentanţii companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO