Companii

Campanie buy-back la cărucioare pentru copii

Campanie buy-back la cărucioare pentru copii

Foto: Shutterstock

Autor: Corina Mirea

28.03.2013, 16:25 972

Reţeaua de magazine pentru copii Chicco, deţinută de omul de afaceri Alin Burcea, proprietarul companiei Paralela 45, va da startul la începutul lunii aprilie unei campanii de buy-back, prin care părinţii pot primi în schimbul cărucioarelor sau a scaunelor de maşină pentru copii vouchere cu reduceri de 25% la produsele Chicco achiziţionate ulterior.

"Campania, care va începe pe data de 1 aprilie a acestui an, se adresează tuturor părinţilor ce deţin cărucioare sau scaune de maşină pentru copii, indiferent de marca produselor, acestea urmând a fi casate, în cazul în care reprezintă un pericol pentru cei mici sau donate, în cazul în care produsele sunt funcţionale", precizează Mariana Pavel, marketing manager al reţelei de magazine Chicco, ce la sfârşitul anului 2011 număra 11 unităţi.

Astfel de campanii au început să fie tot mai prezente pe piaţa locală în ultimii ani, ca metodă de creştere a numărului de clienţi şi, implicit, a veniturilor companiilor, pe o piaţă în care efectele nefaste ale crizei încă se resimt în cifrele de afaceri şi în profiturile acestora. Iar printre primele industrii care au adoptat acest model de business se numără cea auto, industria de telecom sau a retailului de electrocasnice.

Reţeaua de magazine cu haine, încălţăminte şi accesorii pentru copii cu vârsta de până în şase ani a omului de afaceri Alin Burcea este prezentă în oraşe precum Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Cluj, Braşov, Piteşti, Oradea, Sibiu, Iaşi şi Galaţi. În anul 2011, aceasta a generat aproape 6 mil. de euro din businessul total de 35 de mil. de euro al companiei Paralela 45, potrivit ultimelor informaţii ale ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO