Companii

Business Magazin. Cum vrea Marius Surdu, care a preluat conducerea operaţiunilor din România ale Join UP!, o agenţie de turism din Ucraina, să cucerească piaţa românească: În toamna anului viitor vrem să intrăm in Zanzibar şi Maldive

Marius Surdu, CEO, Join UP! România: „În toamna anului viitor vom intra în Zanzibar, dar natural, dacă vom simţi că se potriveşte o astfel de dezvoltare; avem planuri inclusiv pentru Maldive. Avem planuri pentru exotice.”

Autor: Miruna Diaconu

09.10.2022, 16:45 197

„Vrem să ajungem la 40% cotă de piaţă”, spune Marius Surdu, CEO al Join UP! România, parte din grupul cu acelaşi nume înfiinţat în Ucraina, care colaborează cu peste 10.000 de agenţii din Ucraina, Moldova, Kazahstan, Estonia, Letonia şi Lituania, iar mai nou,  România. Abia intrat în piaţă, touroperatorul îşi setează un obiectiv foarte ambiţios. Cum are de gând să îşi pună planul în aplicare?

Join UP! nu a intrat pe piaţa locală ca urmare a izbucnirii războiului din Ucraina, existau planuri de dezvoltare în România înainte de acest eveniment. România a reprezentat o plajă destul de largă de creştere, piaţa locală a trecut printr-o perioadă de creştere în turism în ultimii ani, când vorbim despre zona de turoperare, au intrat şi alţi jucători mari din vest în România. Aceste intrări în România nu au făcut altceva decât să dea semne că această piaţă poate”, spune Marius Surdu, CEO al Join UP! România. Deşi planurile de intrare pe piaţa locală existau chiar înainte de pandemie, criza sanitară a încetinit sau chiar oprit aceste planuri de dezvoltare ale jucătorilor din turism şi nu numai.

Potrivit lui, România a devenit totuşi destul de interesantă pentru că este aproape de ţări puternice precum sunt Polonia, Ungaria sau Cehia. „Mai mult, numărul populaţiei este foarte important. În România mai este loc de creştere pentru oamenii care vor să meargă în vacanţe. La noi, poate, călătoresc un sfert (dintre oameni - n.red.) în afara ţării, există potenţial.” Înfiinţat în 2010 în Ucraina, turoperatorul Join UP! şi-a extins treptat activitatea şi în afara ţării, mergând către pieţele din Ucraina, Moldova, Kazahstan, Estonia, Letonia şi Lituania, iar acum România, urmând ca în toamna acestui an să lanseze şi primele pachete de vacanţă.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO