Bunuri de larg consum

Slovenii de la Studio Moderna reduc cu până la 70% preţurile de Black Friday

Slovenii de la Studio Moderna reduc cu până la 70%...

Autor: Laurentiu Cotu

21.11.2012, 16:39 1273

Compania slovenă Studio Moderna, care deţine serviciul de teleshopping Top Shop şi brandul de saltele Dormeo, a anunţat că va intra în campania Black Friday, urmând ca în perioada 23-25 noiembrie să reducă preţurile cu până la 70%, în magazinele Top Shop şi Dormeo din Bucureşti şi din marile oraşe ale ţării. Reducerile se vor aplica mai multor produse sub umbrela brandurilor Dormeo, Walkmaxx, Delimano, Shark, Kosmodisk, Ivyss şi Top Shop. Aceleaşi oferte sunt diponibile şi în reţeaua site-urilor Studio Moderna.

‘’Reducerile la perne sunt până la 47%, iar preţurile la paturi şi saltelele adiţionale Renew sunt mai mici cu 35%, respectiv 50%. Cei pasionaţi de gastronomie beneficiază de reduceri de 20% la vasele de gătit Delimano cu strat ceramic’’, au spus reprezentanţii companiei Studio Moderna. 

În afara produselor de casa (perne, paturi, pilote) şi electrocasnice (storcătoare de fructe, blendere, roboţi de bucătarie), Studio Moderna oferă reduceri şi la produsele de curăţenie. Totodată, pentru femei sunt oferte la cosmeticele Ivyss şi la produsele de frumuseţe Top Shop, iar pentru copii se pot achiziţiona jucării mai ieftine cu 65%. Reducerile sunt valabile în magazinele Top Shop şi Dormeo din Bucureşti, Braşov, Sibiu, Timişoara, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Iaşi, Suceava, Ploieşti, Piteşti, Brăila şi Focşani.

Studio Moderna deţine în portofoliu mai multe branduri, cele mai cunoscute fiind Dormeo (saltele, perne, paturi, articole de casă), Kosmodisk (gama de produse pentru ameliorarea durerilor de spate) şi Top Shop (electrocasnice, produse de slăbit). În ultimii 2 ani însă, compania a dezvoltat alte 2 branduri, gama de vase de gătit cu ceramică Delimano şi marca Walkmaxx.

Compania estimează pentru acest an o creştere cu cel puţin 10% a cifrei de afaceri faţă de anul trecut, în contextul expansiunii rapide a reţelei de magazine. Slovenii au realizat în 2011, pe piaţa locală, afaceri de peste 30 mil. euro. Compania slovenă Studio Moderna are în prezent peste 700 de angajaţi pe piaţa locală, fiind prezentă în România din anul 2002. Încă de la intrarea pe piaţă, compania a ales să-şi promoveze produsele prin televiziuni, în timpul alocat teleshoppingului.
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO