Companii

Brutăriile Paul merg în Piaţa Romană în locul magazinului Adidas

Pe afişul care anunţă deschiderea brutăriei Paul, beneficiar al proiectului apare compania U.S. Food Network, care administrează franciza KFC

Pe afişul care anunţă deschiderea brutăriei Paul, beneficiar al proiectului apare compania U.S. Food Network, care administrează franciza KFC

Autor: Cristina Roşca

27.09.2013, 00:06 347
Lanţul de brutării Paul, prezent pe piaţa lo­ca­lă din 2008, va deschide o nouă unitate în Piaţa Romană, în locul fostului magazin Adidas, lângă restaurantele fast-food KFC şi McDonald’s.
 
Compania Moulin D’or, care operează fran­ciza Paul în România, a început deja lu­crările la brutărie, data estimată pentru fina­li­zare fiind no­iembrie 2013, potrivit informaţiilor publicate pe afişul de la intrare. Pe acelaşi afiş compania U.S. Food Network, care administrează franciza KFC, apare ca beneficiar al proiectului. Cele două companii  U.S. Food Network şi Moulin D’or au un acţionar comun, firma Tatika Investment, înregistrată în Cipru.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO