Companii

Branzas a creat noua identitate a Ursus

05.07.2006, 18:43 31

Agentia de consultanta in branding si design Branzas din Cluj a realizat impreuna cu Interbrand noua identitate a brandului Ursus aflat in portofoliul producatorului de bere Ursus Breweries. "Prin lansarea noii identitati Ursus isi intareste pozitia pe segmentul Premium din care detine o cota de 50%", a declarat Cezar Dumitru, senior brand manager la Ursus. Brandul Ursus a fost creat de agentia clujeana in 1995, iar de atunci Branzas s-a implicat in dezvoltarea brandului. "Costurile totale de dezvoltare ale proiectului au fost semnificative, avand un ordin de marime de sase cifre", a declarat Bogdan Branzas, director de creatie si CEO al companiei Branzas. Printre clientii agentiei clujene se mai numara Autonet, Coffeeright, IBM, Lafarge, Microsoft, MOL sau Tiriac Holdings.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO