Companii

Brandul de suplimente alimentare Minunino a ajuns la 2 mil. euro în 2020, în creştere cu 5%. Minunino este de şase ani pe piaţă, fiind pornit în 2015, cu un portofoliu de 25 de branduri pentru copii şi adulţi

Brandul Minunino, pus pe piaţă de antreprenoarea Mariana Wencz, sub care intră o gamă variată de produse destinate în principal copiilor, dar şi adulţilor, a ajuns la afaceri de 9,5 mil. lei în 2020, în creştere cu 5% faţă de anul anterior, arată datele publice de la Ministerul de Finanţe.

Astfel, în anul pandemiei, businessul a ajuns la pragul de 2 mil. euro, în contextul în care criza sanitară a impulsionat vânzările la suplimente alimentare şi vitamine.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Etichete: piata,adulti,brand,copii

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.