Caută doar în titlu
Companii

BMW România pariază pe activitatea de service: Miza o reprezintă peste 80.000 de maşini BMW de aproape 10 ani vechime

Wolfgang Schulz, director general BMW Group România: Dintre acestea, patru din cinci nu au fost într-un centru oficial BMW şi implicit nu ştim cât de bine sunt întreţinute.

Wolfgang Schulz, director general BMW GrActivitatea de service reprezintă o sursă puternică de fidelizare a clienţilor, dar şi de creştere a veniturilor grupului prin intermediul reţelei de dealeri, însă puţine dintre maşinile importate la mâna a doua ajung în centrele oficiale ale mărcilor auto.

„Până la finalul acestui an, circa 80.000 de automobile BMW mai noi de 10 ani vor circula în România, în creştere cu 15% faţă de anul anterior. Dintre acestea, patru din cinci nu au fost într-un centru oficial BMW şi implicit nu ştim cât de bine sunt întreţinute. Pentru acestea avem o serie de programe pentru a le atrage în serviceurile oficiale pentru mentenanţă“, a spus Wolfgang Schulz, directorul general al BMW Group România.oup România: Dintre acestea, patru din cinci nu au fost într-un centru oficial BMW şi implicit nu ştim cât de bine sunt întreţinute.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.