♦ Discounterul german, deţinut de grupul Rewe, a inaugurat anul trecut în România 36 de magazine ♦ Penny este una dintre puţinele companii din retailul modern care mizează pe o expansiune mai accelerată în această perioadă marcată de inflaţie ridicată şi dobânzi crescute
Daniel Gross, CEO-ul retailerului Penny România, afirmă că anul 2023 a fost marcat de o serie de evenimente, în frunte cu inflaţia în continuare ridicată şi cu conflictele geopolitice de pe plan internaţional, care şi-au pus amprenta atât asupra societăţii în ansamblul său, cât şi asupra oamenilor la nivel individual.
„Alături de contextul geopolitic actual, care ne determină să privim cu mare atenţie evoluţia noastră ca societate şi care are impact şi la nivel economic şi social, inflaţia a continuat să erodeze puterea de cumpărare. Pentru noi, ca discounter, acest aspect a adus şi o serie de oportunităţi în ultimii doi ani. De asemenea, ne-am confruntat în continuare cu fluctuaţii în ceea ce priveşte costurile pentru materiile prime, energie şi logistică, alături de majorări de preţuri din partea furnizorilor.“