Businessul Belladonna a început în urmă cu 15 ani în Bucureşti, piaţă unde reţeaua şi-a concentrat aproape toată activitatea şi unde deţine peste 90 de farmacii.
Grupul Belladonna, o afacere antreprenorială care a pornit la începutul anilor 2000, are un buget de investiţii de 8 mil. lei (aproape 2 mil. euro) în acest an pentru deschiderea de noi farmacii şi consolidarea celor existente, potrivit informaţiilor transmise de companie.
„De la începutul acestui an am deschis două farmacii, astfel că avem 93 de unităţi în prezent. Avem alocat un buget de investiţii de 8 mil. lei în 2016, pe care îl vom folosi la deschiderea a încă patru farmacii şi pentru consolidarea celor existente. În următorii doi ani ne vom concentra pe consolidarea unităţilor existente, diversificând produsele şi extinzând portofoliul de clienţi“, a spus pentru ZF, într-un interviu acordat prin e-mail, Florin Gheorghiţă, acţionar. Acesta este unul dintre puţinele interviuri acordate de antreprenorul român, care este acţionar al Belladonna alături de Alina-Nicoleta Gheorghiţă, potrivit celor mai recente informaţii oficială. Cei doi antreprenori sunt o prezenţă discretă în peisajul de business.