Companii

Antreprenori locali. Schimb de generaţii. Producătorul AQUA Carpatica a investit 16 mil. euro în fabrica de lângă Vatra Dornei şi a lansat un nou produs pentru care project manager este Christos Valvis, fiul cel mare al lui Jean Valvis

AQUA Carpatica Flavours a apărut pe piaţă în patru combinaţii (lămâie verde şi mentă, zmeură, căpşună şi soc, piersică şi mango), la doză de 330 ml.

AQUA Carpatica Flavours a apărut pe piaţă în patru combinaţii (lămâie verde şi mentă, zmeură, căpşună şi soc, piersică şi mango), la doză de 330 ml.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.09.2023, 00:07 520

„Curând o să vorbim de o extensie de brand internaţională.“

Carpathian Springs, unul dintre cei mai mari îmbute­liatori de apă minerală natu­rală, a lansat recent un nou produs – AQUA Carpatica Flavours, project manager pentru acest brand fiind Christos Valvis, fiul cel mare al lui Jean Valvis, creatorul AQUA Carpatica.

„Producţia  de AQUA Flavours face parte dintr-un proiect mai mare de extindere şi dezvoltare, iar sumele investite pentru fabrica noua au însumat peste 16 mi­lioane de euro“, a spus pentru ZF Christos Valvis, project manager AQUA Carpatica Flavours.

Christos Valvis şi Stefanos Valvis, fiii cei mari ai lui Jean Valvis, sunt implicaţi de mai mulţi ani în businessurile fondate de tatăl lor, Stefanos având rolul de project manager în cadrul producătorului de vinuri Domeniile Sâmbureşti.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO