Compania Mirdatod Prod, care deţine brandul Telemea de Ibăneşti, a finalizat anul trecut cu afaceri mai mari cu 10%, faţă de anul anterior când a înregistrat o cifră de afaceri de 112 milioane de lei. Pentru acest an oficialii companiei au bugetat un avans similar cu cel de anul trecut şi au alocat un buget de investiţii pentru modernizare.
„Am reuşit anul trecut să realizăm ce ne-am propus, iar pentru acest an sperăm la o creştere cu 10% a afacerilor. Vom continua să facem investiţii în tehnologii noi, automatizare, modernizare, avem un buget de cel puţin 2 milioane de euro. Fără aceste investiţii nu se poate, trebuie să ţinem pasul cu ce se întâmplă pe piaţă“, a declarat pentru ZF Mircea Todoran, cofondatorul companiei care deţine brandul Telemea de Ibăneşti. Antreprenorul a fondat compania Mirdatod Prod în urmă cu aproape 27 de ani alături de fratele său David Todoran. Portofoliul de produse include Telemeaua de Ibăneşti, varietăţi de caşcaval, urdă, brânză de burduf, smântână, iaurt şi chiar unt de Ibăneşti.
La începutul anului 2021 compania a finalizat o investiţie de 8,5 milioane de euro într-o fabrică nouă la Reghin, în judeţul Mureş. Compania produce caşcaval, produse acidofile, smântână, mozzarella. Telemea de Ibăneşti, un brand înregistrat pe sisteme de calitate europene, vinde în prezent circa 90% din producţie pe piaţa locală. „Vindem produsele pe plan local şi încercăm să vindem mai mult şi la export dar în străinătate oamenii consumă mai mult produsele locale, nu ca la noi“.