Companii

Antonescu vrea hotel sub brand Hyatt

18.08.2006, 18:26 33

Agentia Marshal Turism, unul dintre cei mai mari jucatori locali, intentioneaza sa construiasca un hotel de patru stele in zona Dorobanti, pentru care se afla in discutii cu lantul Hyatt in vederea afilierii.
"Va fi un hotel mare, de 100-150 de camere, si am contactat Hyatt pentru a-l afilia", a declarat pentru ZF Ion Antonescu, presedintele agentiei.
Potrivit acestuia, locatia este situata in zona Dorobanti, pe un teren de 1.500 de metri patrati, care a fost achizitionat deja pentru suma de 2,5 mil. euro.
Reprezentantii Hyatt nu au comentat informatia pana la inchiderea editiei.
In ultima vreme, mai multi proprietari de agentii de turism au anuntat planuri de investitii pentru a intra pe piata hotelurilor.
"Lucrarile vor incepe in anul 2007, terenul fiind deja achizitionat", explica reprezentantul Marshal Turism. Hotelul va fi gata in circa doi ani.
Suma investita provine din vanzarea unui teren de aproximativ 8.000 de metri patrati, situat in zona Piata Victoriei, pentru care Antonescu a incasat 10 mil. euro in prima parte a acestui an.
Agentia mai opereaza un hotel, situat in apropierea hotelului de cinci stele Intercontinental. Acesta va fi deschis in luna noiembrie, fiind clasificat la nivel de patru stele. Pentru aceasta unitate, agentia are un contract de inchiriere cu statul pe timp de cinci ani, urmarind sa cumpere locatia la expirarea acestei perioade, conform unor declaratii recente.
La nivel local mai activeaza lanturi internationale precum Marriott International, Intercontinental International, Cendant Golden Tulip sau Best Western.
Marshal Turism a inregistrat o cifra de afaceri de 11,5 mil. euro in primul semestru al anului curent, valoare cu 35% mai mare fata de cea realizata in perioada similara a anului trecut.
"Explicatia acestei evolutii este, in principal, extinderea si modernizarea agentiei Marshal Turism din Piata Romana si a suplimentarii numarului de agenti de turism", a adaugat Antonescu.
"O alta explicatie ar fi varietatea programelor turistice oferite si flexibilitatea agentilor la cerintele tot mai variate ale clientilor, dar si extinderea agentiei in toata tara, prin filiale", mai spus el. Antonescu estimeaza o crestere similara a business-ului pentru restul anului, ceea ce ar insemna o cifra de afaceri de pana la 25 de milioane de euro in 2006.
Agentia a organizat anul acesta chartere pe destinatii precum Grecia, Turcia, Spania, Malaga, Tenerife, Cipru si Tunisia.
"De mare atractie s-au bucurat si circuitele pe Italia si Bulgaria", explica Antonescu. Potrivit acestuia, prin intermediul agentiei Marshal au vizitat Romania aproximativ 2.500 de turisti straini anul acesta, ponderea lor fiind de circa 3% in totalul clientilor Marshal.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO